אוטו גלידה של פריגת מגיע אליכם עם גלידה במתנה!

עפר גדנקן No Comments on אוטו גלידה של פריגת מגיע אליכם עם גלידה במתנה!

בכל יום יגיע האוטו גלידה של פריגת לעיר אחרת וירענן את המשתתפים בפעילות עם גלידה מרעננת ומפנקת במיוחד לבין הזמנים!

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פריגת יוצאת בפעילות ייחודית לבין הזמנים שמאפשרת למשתתפים להתרענן עם גלידה בטעם פירות טעימה ומפנקת בימי הקיץ החמים של "בין הזמנים"!

במהלך הפעילות יגיע אוטו גלידה הממותג של פריגת לשורת ערים ברחבי הארץ ויחלק למשתתפים גלידה מרעננת במגוון טעמי פירות במתנה!

איך משתתפים?

קונים שני מוצרים ממגוון מוצרי פריגת, מגיעים עם חשבונית הקנייה המקורית לאוטו גלידה של פריגת ומקבלים גלידה מרעננת בטעם שאתם בוחרים.

באוטו גלידה של פריגת יוכל כל משתתף לבחור את הטעם המועדף עליו מתוך מגוון טעמי המשקאות של פריגת העסיסיים: תות בננה, מנגו, לימון נענע וענבים וליהנות מגלידה מרעננת קרירה ומפנקת במרקם מיוחד.

אז מתי יגיע האוטו גלידה של פריגת?

בין התאריכים י"ט-כ"ז באב 06-14.8.23 יגיע האוטו גלידה של פריגת בשעות 16:00-21:00 לאחת מהערים הבאות: ירושלים, בני ברק, בית שמש, ביתר עילית ואשדוד.

לבירור מתי האוטו גלידה פריגת יגיע אליכם התקשרו: 6176*

פריגת מייצרת ומשווקת לצרכנים בישראל מגוון משקאות ומיצים מבוססי פרי כבר למעלה מ-80 שנה. מגוון המשקאות הקלים של פריגת בכשרות הרב לנדא שליט"א והרב רוזנבלט שליט"א מאפשרים לצרכני המהדרין ליהנות ממשקאות קלים ללא חומרים משמרים ובמגוון טעמי פרי עסיסיים.

פריגת מזמינה את הצרכנים להשתתף בפעילות ולרענן את בין הזמנים עם גלידה איכותית, מרעננת וקרירה במתנה!

בכפוף לתקנון הפעילות | ההשתתפות בפעילות מגיל 16 ומעלה או בליווי מבוגר | תקופת הפעילות הינה בין התאריכים י"ט- כ"ז באב 6-14.8.2023 | מותנה בהצגת חשבונית רכישה בין התאריכים: י'- כ"ז באב 28.7-14.8.2023| אין הגבלה על כמות הזוכים בפעילות | חלוקת הפרסים תתבצע עד גמר המלאי | הגלידה פרווה בכשרות הרב לנדא.



0 תגובות